Tájékoztatjuk, hogy az ONEY Magyarország Zrt. 2023.09.01-jétől üzleti tevékenységét megszünteti.

Az alábbi elérhetőségeken tud velünk kapcsolatba lépni:

Telefonos elérhetőség: 06-1-776-7045

Email cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi nyitvatartási időben érhető el:

Hétfő: 10:00 – 12:00
Kedd: 10:00 – 12:00
Szerda: 10:00 – 12:00
Csütörtök: 10:00 – 12:00
Péntek 10:00 – 12:00
Szombat-Vasárnap: Zárva

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy élő hitelkártya, személyi kölcsön vagy áruhitel szerződéssel kapcsolatban a Magyar Cetelem Zrt. ügyfélszolgálata tud segítséget nyújtani a 06-1-458-6070-es telefonszámon, vagy a https://cetelem.hu/cetelem/kapcsolat oldalon keresztül.

Követeléskezeléssel kapcsolatos kérdése esetén kérjük, hogy forduljon az illetékes követeléskezelő partnerünkhöz az alábbi elérhetőségeken:

MKK Zrt.: +36 1 346 3760

Intrum Zrt.: +36 1 459 9496,

EOS Zrt.: +36 1 885 0100,

phonemailmap

Gyűjts Bizalompontokat vásárlásaid során és használd ki a kedvezményeket!
Slide Background

A Bizalomprogramról

Az Auchan 2014. októberében indította útjára hűségprogramját, a Bizalomkártya programot, amelynek célja, hogy hűséges vásárlóiknak különböző előnyöket biztosítson. A program lényege, hogy a vásárlók Bizalompontokat gyűjthetnek a kártyájukon, amit később a vásárlásaik során felhasználhatnak. Bizalompontok gyűjtésére minden Auchan áruházban és töltőállomáson lehetőség nyílik. A pontok beváltására minden Auchan áruházban történő vásárláskor lehetőség van.

További részleteket itt találhat a Bizalomprogrammal kapcsolatban:

Még több Bizalompont?

Auchan kártyával igen!

Ha rendelkezel Auchan hitelkártyával is, azzal kétszeres Bizalompontokat gyűjthetsz minden vásárlásod alkalmával, nem csak az Auchan áruházakban és Auchan töltőállomásokon, de azokon kívül is! Ezen felül minden nap 5% azonnali kedvezmény vár vele minden Auchan saját márkás termék árából! Érdekel, mit rejt még az Auchan kártya?