Tájékoztatjuk, hogy az ONEY Magyarország Zrt. 2023.09.01-jétől üzleti tevékenységét megszünteti.

Az alábbi elérhetőségeken tud velünk kapcsolatba lépni:

Telefonos elérhetőség: 06-1-776-7045

Email cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi nyitvatartási időben érhető el:

Hétfő: 10:00 – 12:00
Kedd: 10:00 – 12:00
Szerda: 10:00 – 12:00
Csütörtök: 10:00 – 12:00
Péntek 10:00 – 12:00
Szombat-Vasárnap: Zárva

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy élő hitelkártya, személyi kölcsön vagy áruhitel szerződéssel kapcsolatban a Magyar Cetelem Zrt. ügyfélszolgálata tud segítséget nyújtani a 06-1-458-6070-es telefonszámon, vagy a https://cetelem.hu/cetelem/kapcsolat oldalon keresztül.

Követeléskezeléssel kapcsolatos kérdése esetén kérjük, hogy forduljon az illetékes követeléskezelő partnerünkhöz az alábbi elérhetőségeken:

MKK Zrt.: +36 1 346 3760

Intrum Zrt.: +36 1 459 9496,

EOS Zrt.: +36 1 885 0100,

phonemailmap

Gondoskodj hiteleid törlesztéséről!
Slide Background

2022. július 1-ével megújult
az Auchan Kártya Bizalomprogram!

Segítünk, hogy egyszerűbben tudj kiigazodni az új Bizalompont-rendszerben.
Nézzünk néhány példát arra, hogy mi az, ami változott a régi gyakorlathoz képest.

Image
A korábbi, háromszoros pontok helyett, kétszeres pontok gyűjthetőek Auchan kártyával történő vásárláskor. Viszont pontjaid ezt követően többet érnek, mert 1 pont 1 Forintot ér beváltáskor!
Image
1000 Ft alatti vásárlás esetén nem jár pont.
Image
Üzemanyag vásárlása esetén, nem literenként gyűjthetsz két Bizalompontot, hanem 1000 Ft-onként 5 Bizalompontot. Auchan kártyáddal ugyanez 2 x 5 pontot ér.
Image
A szerdai háromszoros pontgyűjtés megszűnik, helyette új, havonta megújuló ajánlatokkal várunk Benneteket.
Image
Az „Extra ajánlat”, az 5%-os kedvezmény mostantól MINDEN Auchan saját márkás termékre vonatkozik, nem csak a piros logóval ellátottakra – kizárólag Auchan kártyához kapcsolódó kedvezmény.
Image
Új, „Családos program” került bevezetésre, mellyel most 6x-os pontok gyűjthetőek, illetve, havonta korcsoportos termékajánlatok várják az Auchan kártyabirtokosokat.
Image
Az Auchanon kívüli vásárlások esetén duplájára nőtt kapott pontjaid száma, ami azt jelenti, hogy 1000 Forintonként 10 pontot írunk jóvá.
Bizalomprogram táblázat

Gyakran ismételt kérdések

Auchan Garancia

Értékes műszaki eszközt, készüléket vásároltam az Auchan áruházban, hogyan gondoskodhatok a biztonságáról?

Az Auchan Garancia olyan szolgáltatás, amely az Auchan áruházban vásárolt műszaki cikkekre, készülékekre, azok fajtája, használati jellege szerint jellemző kockázatokra nyújt testre szabott védelmet:

A háztartási gépekre és informatikai eszközökre általában 1-2 éves garanciát adnak a gyártók, de bárkivel előfordulhat, hogy ennek lejárta után hibásodik meg a készüléke. Az Auchan Garancia a gyári garancián túl kiterjesztett termék garanciaszolgáltatást nyújt.
A háztartási szórakoztató eszközök (például televíziók, audio készülékek) esetében az Auchan Garancia a kiterjesztett termék garanciaszolgáltatáson túl a baleseti meghibásodásokra is fedezetet nyújt, így például egy készülék feldöntése, leesése, vagy egy televízió képernyőjének törése is védelem alatt áll.
A mobiltelefonok, a tabletek és egyéb hordozható eszközök (például laptop, fényképezőgép) esetében a lopás, illetve rablás kockázata mellett a baleseti meghibásodás jelenti a legnagyobb veszélyt, például a készülék leejtése során. Az Auchan Garancia ezeket a kockázatokat fedezi.

Mikortól nyújt fedezetet az Auchan Garancia?

A kiterjesztett garancia biztosítási fedezet a gyári garancia lejártát követő napon indul, így Ön a lehető leghosszabb ideig élvezheti a biztonságot.

A baleseti meghibásodás és a lopás/rablás kockázatokat már a vásárlás másnapjától vállalja a biztosító, hiszen a biztosítás nélkül már az első évben is téged fenyegetnék ezek a veszélyek.

Auchan Garancia csomagok

Háztartási nagygépek (19.990 – 1.000.000 forint vételár között), melyekre kiterjesztett garancia biztosítást köthetsz: mosógép, szárítógép, mosogatógép, hűtőszekrény, fagyasztó, borhűtő, sörcsapoló, jégkészítő, tűzhely, főzőlap, sütő, elszívó, mobil fűtés, pára elszívó, párásító, légtisztító, mobilklíma, mobil ventilátor, kerti gépek, villanybojler

Háztartási kisgépek (19.990 – 750.000 forint vételár között), melyekre kiterjesztett garancia biztosítást köthetsz: mikrosütő, kenyérsütő, turmixgép, kukta, pároló, konyhai robotgép, fritőz, gofri sütő, hús grill, porszívó, gőztisztító, kávégép, kenyérpirító, gőzállomás, gyümölcscentrifuga, vasaló, varrógép, borotva, hajvágó, epilátor, villanófényes szőrtelenítő, elektromos fogkefe, hajvasaló, hajsütővas, manikűr-pedikűr gép, személymérleg, konyhai mérleg, medence porszívó, medence vízforgató

TV és audio termékekre (19.990 – 2.000.000 forint vételár között) a kiterjesztett garancia mellé baleseti meghibásodás fedezetet is választhatsz: TV, projektor, házimozi, hangfal-hangszórók (sound bar, speaker dock, boombox, stereo shelf system is), DVD/Blu-Ray lejátszó/felvevő, digitális dekóder, Hi-Fi erősítő és vevő, autós Hi-Fi

Mobiltelefonokra és tabletekre (19.990 – 1.000.000 forint vételár között) baleseti meghibásodás mellé lopás / rablás fedezetet is választhatsz: mobiltelefon, okostelefon, tablet

Informatikai eszközökre (19.990 – 1.000.000 forint vételár között) kiterjesztett garancia biztosítást köthetsz: asztali számítógép, monitor, nyomtató, szkenner, játék konzol, multimédiás lejátszó

Hordozható eszközökre (19.990 – 1.000.000 forint vételár között) kiterjesztett garancia biztosítást vagy baleseti meghibásodásra szóló biztosítást is választhatsz, ez utóbbit akár lopás / rablás fedezettel is kiegészítheted: laptop, netbook, e-book olvasó, fényképezőgép, vaku és objektív, video kamera, GPS, MP3 és MP4 lejátszó, hordozható játékkonzol.

Mennyi időre vásárolhatom a biztonságot?

Megválaszthatod, hogy a gyári garancián felül 1 vagy 2 éves időtartamra igényeled a biztosítási védelmet.

Mi tegyek, ha a termék gyártója a garancia egy részét regisztrációhoz köti?

Azt javasoljuk, hogy feltétlenül regisztrálj a gyártó által leírtaknak megfelelően, mert így tudod a leghosszabb ideig, folyamatosan biztonságban a megvásárolt terméket. Az Auchan Garancia a regisztrációs időn túl is védelmet nyújt, maximum a termék vásárlásától számított 5. évig.

Megköthetem a biztosítást akkor is, ha hitelre veszem meg a terméket?

Igen, ebben az esetben a szerződést biztosítás díját a törlesztőrészletekbe építve is kifizetheted.

Megköthetem a biztosítást akkor is, ha nem hitelre vásárolom meg a terméket?

Igen, ebben az esetben a biztosítás díját az Auchan pénztárában fizetheted ki.

Kapok kedvezményt, ha Auchan kártyával fizetem a díjat?

Igen, Auchan kártyával történő fizetés esetén 10% kedvezménnyel vásárolhatod meg a szolgáltatást.

Mennyi papírmunka szükséges a biztosítás megkötéséhez?  

A szerződés megkötése egyszerű, az Auchan Pénzügyi Sarokban mindössze egy néhány perces regisztrációt követően egy Elfogadó Nyilatkozat kitöltése után máris biztonságban tudhatod majd új eszközöd, készüléked. Amennyiben az Oney Contact Center által támogatott folyamaton keresztül igényelt áruhitellel finanszírozod az Auchan Garancia díját, úgy a hiteligénylés során telefonhívásban tudod ezt igényelni, a dokumentumokat emailben kapod meg. 

Vállalkozás nevére vett készüléket is biztosíthatok?    

A szerződést csak természetes személyek köthetik meg, így vigyázunk arra, hogy a biztosítás díja kedvező maradjon.

Meghibásodott a termék, mit tegyek?

Ha a gyári garancia még érvényes a termékre, úgy keresd fel a gyártó által ajánlott márkaszervizt.

Ha a gyári garancia már nem érvényes, akkor a meghibásodást követő 2 munkanapon belül, hétköznap 9:00-17:00 óra között jelentsd be a kárt:

ha a szerződésed 2017.07.15-ig kötötted, akkor a (06 1) 501 2387-es információs vonalon,
ha a szerződésed 2017.07.15. után kötötted, akkor a (06 1) 477 4125-ös információs vonalon.
A kár bejelentéséhez szükséged lesz a fedezeti azonosítóra.

Ügyintézőnk a kár rendezése érdekében a káresemény körülményeivel kapcsolatos kérdéseket fog feltenni. A kár bejelentését követően munkatársunk felveszi a javító szervizzel a kapcsolatot, aki egy számodra alkalmas időpontban felméri a meghibásodást.

Összetört, megsérült a termék, mit tegyek? 

A balesetet követő 2 munkanapon belül, hétköznap 9:00-17:00 óra között jelentsd be a kárt:

ha a szerződésed 2017.07.15-ig kötötted, akkor a (06 1) 501 2387-es információs vonalon,
ha a szerződésed 2017.07.15. után kötötted, akkor a (06 1) 477 4125-ös információs vonalon.
A kár bejelentéséhez szükséged lesz a fedezeti azonosítóra.

Ügyintézőnk a kár rendezése érdekében a káresemény körülményeivel kapcsolatos kérdéseket fog feltenni. A kár bejelentését követően munkatársunk felveszi a javító szervizzel a kapcsolatot, aki egy számodra alkalmas időpontban felméri a meghibásodást.

Ellopták vagy elrabolták a terméket, mit tegyek?   

Legfeljebb 24 órán belül tegyél bejelentést, illetve feljelentést a rendőrségen, melynek tartalmaznia kell részletesen az eltulajdonított vagyontárgyakat, és az eltulajdonítás körülményeit.

2 munkanapon belül, hétköznap 9:00-17:00 óra között jelentsd be a kárt:

ha a szerződésed 2017.07.15-ig kötötted, akkor a (06 1) 501 2387-es információs vonalon,
ha a szerződésed 2017.07.15. után kötötted, akkor a (06 1) 477 4125-ös információs vonalon.
A kár bejelentéséhez szükséged lesz a fedezeti azonosítóra.

Mennyi a levonás mértéke a kárkifizetésből?

A 2017.07.15. után létrejött szerződések esetében a biztosító avulás miatt nem von le a kárkifizetésből, önrészt pedig kizárólag a Mobiltelefon és tablet termékkategóriába tartozó termékek esetében alkalmaz, ennek mértéke 10%.

Hiteles termék visszamondása esetén hogyan működik a garancia visszatérítés? (3 napon belül és azon túl)    

3 napon belüli elállás esetén az áruház, 3 napon túli elálláskor a biztosító fizeti vissza a biztosítási díjat.

Meghibásodás esetén, ha nem jött ki a szerviz munkatársa kinek jelezzek?

Minden esetben a biztosítóval kell felvenned a kapcsolatot, Ők egyeztetik le a szervizelést.