Elszámolási és forintosítási információk

Telefon: +36 1 888 0000    |    Email: oney@oney.hu    

  • Auchan Garancia

     

      • Döntse el, hány évre terjeszti ki a termék garanciáját
      • Hiba esetén gyors segítség, a kár bejelentéséhez elég egy telefonhívás
      • A meghibásodás jellegétől függően a termék javítása vagy cseréje

     

    Hónapokra bontva mindössze néhány száz forintos díjért!

     

  • 1

 HOGYAN IGÉNYELHETI?

 

 

Desk blue SZEMÉLYESEN

Látogasson el bármelyik Auchan Pénzügyi Sarokba és kérje munkatársaink segítségét a biztosítási díj kiszámításában! 


HOGYAN FIZETHETI ?

bankkartya blue

A biztosítási díj készpénzben vagy bankkártyával, egy összegben, a termék vásárlásának napján fizetendő, illetve lehetőség van a biztosítás díját a termékre igényelt hitel összegébe bevonni.
10 blue Auchan Bevásárlókártyával történő fizetés esetén 10% kedvezménnyel vásárolhatja meg az Auchan Garancia szolgáltatást.

MILYEN TERMÉKEKRE IGÉNYELHETŐ?

 A kiterjesztett garancia igényelhető az alább felsorolt tartós fogyasztási cikkekre, amennyiben az bármely magyarországi Auchan áruházban újonnan, magáncélra került megvásárlásra és amelynek értéke bruttó 20 000 - 750 000 Ft.

  • videokamera (kamkorder), dekóder, digitális fényképezőgép, DVD lejátszó, DVD felvevő, hi-fi berendezés, ideértve az autóhifi eszközöket is, házimozi és tartozékai (erősítő, hangsugárzók), 2D televízió (képcsöves, plazma vagy LCD), 3D televízió és 3D szemüveg, videómagnó (önálló vagy TV-vel kombinált);
  • villamos- és/vagy gázenergiával működtetett sütő- vagy főzőberendezések vagy ezek bármilyen kombinációja, szagelszívó, mosogatógép, hűtőszekrény, fagyasztó, vagy ezek bármilyen kombinációja, mikrohullámú sütő, kenyérsütőgép, konyhai robotgép, kávéfőző;
  • mosógép, szárítógép vagy ezek kombinációja, porszívó;
  • hordozható audio lejátszó eszköz (pl. MP3, CD, MiniDisc lejátszó), navigációs eszközök;
  • laptop, táblagép, iPad, nyomtató, szkenner, multifunkciós eszköz, LCD monitor, személyi számítógép;
  • kerti gépek;
  • légkondícionáló.

MI A TEENDŐ, HA MEGHIBÁSODIK A TERMÉK?

Amennyiben a gyári garancia még érvényes a termékre, úgy keresse fel a gyártó által ajánlott márkaszervizt. Ha a gyári garancia már nem érvényes:

  • A meghibásodást követő 2 munkanapon belül, kérjük, jelentse be a kárt a +36 1 501 2387 infóvonalon hétköznap 9.00 – 17.00 között. A kár bejelentéséhez szüksége lesz a fedezeti azonosítóra illetve lopás vagy rablás esetén a bűncselekményt igazoló rendőrségi feljelentés másolatára, amelynek tartalmaznia kell részletesen az eltulajdonított vagyontárgyat és az eltulajdonítás körülményeit
  • Műszaki hiba vagy baleseti meghibásodás esetén ügyintézőnk a kár rendezése érdekében a káresemény körülményeivel kapcsolatos kérdéseket fog Önnek feltenni.
  • A kár bejelentését követően munkatársunk felveszi a javító szervizzel a kapcsolatot, aki egy Önnek alkalmas időpontban felméri a meghibásodást.
  • Amennyiben a termék súlya 10 kg felett van, úgy a terméket igyekszünk az Ön otthonában megjavítani. Amennyiben 10 kg alatti, kérjük, szállítsa be a terméket a megadott javítószervizbe.
  • Bizonyos esetekben – a meghibásodás mértékéből és jellegéből adódóan – a javítás helyett csereterméket ajánlunk fel. Ebben az esetben egy cserére jogosító igazolást fog kapni, mellyel Önnek a vásárlás helyszínén fel kell keresnie az Auchan Pénzügyi Sarkot, ahol átveheti a csereterméket.

Figyelem! A kizárások és mentesülések teljes körű megismeréséhez kérjük, olvassa el a biztosítás feltételeit! A biztosítás részletes feltételei letöltehetők, vagy az Auchan Pénzügyi Sarokban érhetőek el. A szolgáltatás a CARDIF Biztosító Zrt. nyújtja.

A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában.
További információkért kattintson ide: https://www.oney.hu/jogi-tudnivalok