A fizetési moratóriummal és elérhető ajánlatainkkal kapcsolatban minden kapcsolódó, friss információt ezen az oldalon ér el: www.oney.hu/koronavirus

ugyfelszolgalat
telefon
uzenet
youtube
facebook
facebook

  • Érdemes-e személyi kölcsönből tanulni?
    Írta: Okos Anna, 2020. szeptember 18., 10:23
    Értékelés:
    (0 szavazat)
    Érdemes-e személyi kölcsönből tanulni?

    Ha személyi kölcsönre gondolunk, a leggyakrabban autóvásárlás vagy felújítás jut eszünkbe. Az elmúlt években igen népszerű lett kölcsönökből finanszírozni egy-egy költségesebb külföldi nyaralást. Természetesen ez sem az ördögtől való dolog, de a jelenlegi gazdasági környezetben érdemes inkább óvatosan bánni a kölcsönfelvételek céljaival. A továbbtanulás lehet olyan cél, amire a jelen körülmények között is érdemes lehet kölcsönt felvenni, de nem mindegy hogyan.

    Tovább...

Egy napon mindent el tudunk majd intézni otthonról is

Írta: Okos Anna 2020. május 29., 14:41
Értékelés:
(0 szavazat)

A karantén idején minden eddiginél időszerűbbé vált a mondás: otthon, édes otthon. Néhány hét alatt emberek milliárjai ragadtak a négy fal között rákényszerítve, hogy újra felfedezzék az otthoni életterüket és mindazt, amit otthon csinálunk: munkát, főzést, relaxációt, olvasást, közös időtöltéseket. Mindez a sok újra felfedezett régi szokás pedig hatással van a kialakuló új piacokra.

Hygge, avagy hogyan légy boldog otthon?

Mindannyian ismerjük az otthonlét örömét. Vannak országok, ahol ezt az örömöt életformává emelték. A dánoknál pontosan ezt hívják Hygge-nek, aminek a jelentése valami olyasmi, mint „az otthonlét örömének folyamatos keresése”.

A párnák, fészek alakú bútorok, természetes anyagok és gyertyák mind alapvető kellékei a dán lakberendezésnek, mert kényelmet és megnyugtató légkört árasztanak. De tényleg boldogok leszünk ettől, működik ez? Jobban, mint gondolnád.

oney otthon maradas orome 1
Dánia a világ második legboldogabb országa volt 2019-benA Hygge mára része a globális trendeknek

Az ezredforduló után születettek már szívesebben vannak otthon

Otthon maradni az új buli. Maga ez a frázis is megmutatja, hogy kikkel rezonál a leginkább az új trend, és egy beszédes statisztikai adat megmutatja, mennyire tarol. Egy januárban kiadott jelentés szerint az ezredforduló körül született amerikaiak átlagban 70%-kal több időt töltenek otthon, mint a népesség többi része. Ez a tényező óhatatlanul hatással van a fogyasztási szokásaikra, ami nem kerülte el a nagy márkák figyelmét sem. A piac azonnal reagált az új szokásokra és mindent megtesz, hogy bátorítsa is azokat.

Az otthonülés növekvő piaca

Az otthonlét rendkívül kedvezett bizonyos piaci szegmenseknek. A karantén kitörése óta a videójáték eladások száma csak az Auchanban a négyszeresére nőtt. A híradástechnikai eszközök, TV, hangszóró és játékkonzol eladások uralják ennek a piacnak a nagyrészét. Egyes márkák úgy értek el növekedést, hogy a kényelmet és az otthoni jól-létet tették eladásuk középpontjává. Nem is beszélve az otthoni kényelmes ruhákról, köntösökről és wellness termékekről, valamint a szórakoztatóipari platformokról és szolgáltatásokról, mint az igény szerinti filmnézés, podcastok, online képzések, vagy akár az otthoni irodák.

Bármit bárhová kiszállítanak

Az USA-ban mára nagyjából az éttermekben vásárolt ételek felét otthon eszik meg és az otthoni fogyasztás irányába történt elmozdulás az általános kiszállítás növekedésében is mindenhol a világon. Az étel és élelmiszer vásárlás mellett ma már édességeket, rágcsálni valókat és röviditalokat is lehet otthonra kérni a felhasználóbarát videós vacsorákhoz, vagy közös online sorozat nézéshez a megosztó platformokon. A Netflix-nek jó érdeke fűződik hozzá, hogy mindenkit otthon tartson, így rövid időn belül partnerségre is lépett több ilyen jellegű szolgáltatóval.

  

Ma már szinte bármire kérhetünk kiszállítást, hogy ki sem kelljen mozdulnunk otthonról.A COVID-19 új kereskedelmi lehetőségeket teremtett?

A szemünk előtt zajlik a változás. Egyrészről a vírusválság egyetlen szektort sem kímélt, ugyanakkor a vásárlók új szokásokat vettek fel, és egyre gyorsabban fordulnak a digitális termékek és szolgáltatások felé. Ezzel lényegében a COVID-19 új piacok születését segítette akár hosszú távon is. Ez ugyanakkor azt is jelenti, hogy az új trendek jó eséllyel veszélyeztetik azokat a vállalkozásokat, amiknek nehezére esik online formában újjászületni. Ők lesznek az igazi vesztesek, hacsak nem tudnak majd olyat nyújtani, ami miatt ki akarunk mozdulni otthonról.

A legfontosabb tanulságunk

Igény szerinti videó szolgáltatások, koncertek újra közvetítése, múzeumi virtuális séták, online sport és jóga kurzusok, video chat a társas kapcsolatokért, kiszállítás. Ezek mind annak a jele, hogy a karantén megmutatta, hogyan csináljunk másképp régi dolgokat. Az új utak jó eséllyel megmaradhatnak a vírusválság után is és akár új piacokat és vállalkozásokat is teremthetnek.

 

 

A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában.
További információkért kattintson ide: https://www.oney.hu/jogi-tudnivalok