A fizetési moratóriummal és elérhető ajánlatainkkal kapcsolatban minden kapcsolódó, friss információt ezen az oldalon ér el: www.oney.hu/koronavirus

ugyfelszolgalat
telefon
uzenet
youtube
facebook
facebook

  • A vírusválság katasztrófa – de lehet mégis jó valamire?
    Írta: Okos Anna, 2020. május 22., 11:24
    Értékelés:
    (0 szavazat)
    A vírusválság katasztrófa – de lehet mégis jó valamire?

    Lassan leszállóágba kerül a vírus okozta bonyodalom az életünkben, bár még koránt sincs vége. A COVID-19 néhány nap alatt állította meg a teljes világ forgását és kényszerítette emberek millióit a négy fal közé. Sok szomorú áldozattal a hátunk mögött fordulóponthoz értünk és le kell vonnunk a tanulságokat.

    Tudós emberek hada dolgozik rajta, hogy egy esetleges második hullám már felkészültebben érhesse a világot. Az egészségügyi kihívásokra való felkészülés mellett azonban fontos szólni a ránk kényszerített változásokról és hosszú távú hatásaikról is. Három példát hoztunk, döntsd el, mit gondolsz!

    Tovább...
    Címkék: életmód

Eljön a nap, mikor a hűségkártyák az egészségünket őrzik majd

Írta: Okos Anna 2020. április 09., 14:08
Értékelés:
(0 szavazat)

Nagyvállalatok és ismert márkák világszerte kezdik megváltoztatni hűségprogramjaik fókuszát. Olyan programokat kezdenek bevezetni, amik a résztvevők sporttevékenységeit jutalmazzák valamilyen formában. Ezzel egyszerre erősítik a vásárlókkal ápolt kapcsolatukat és válnak a mindennapjaik részévé.

A hűségkártyák újfajta jutalmazási rendszere

Az újfajta jutalmazási rendszer elsődlegesen az egészség és fizikai jóllét területére fókuszál. A Weight Watchers nevű, fogyást segítő és egészségmegőrző programot forgalmazó amerikai cég néhány évvel ezelőtt felajánlotta új vásárlóinak, hogy ha két hónap alatt sikerül 4,5 kilogrammot fogyniuk, akkor visszatéríti ennek a két hónapnak a tagdíját. A szintén amerikai, teljesítményfigyelő okosórákat áruló Fitbit pedig egy kihívást tett közzé a közösségében, aminek értelmében 1,5 millió dollárt adományoz egy hajléktalanokat segítő jótékonysági szervezetnek, ha vásárlói közösségének sikerül egy hónap alatt egymillió kalóriát elégetnie. Állta is a szavát, mikor a közösség teljesítette a kihívást.

A hűségprogramok új generációja a sporttevékenységeket jutalmazza, nem a vásárlást.Újfajta kihívások elé állítanak a nagy márkák

Az újfajta hűségprogramok mindig a kihívásokat és önmagunk legyőzését helyezik középpontba. A 18 országban jelenlévő Go Sport nevű cég Mercure néven indította útnak hűségprogramját, aminek a lényege többé már nem a gyakori váráslások jutalmazása, hanem sportteljesítmények elismerése. Minden vásárlót meghívnak, hogy kapcsolja össze teljesítménymérő applikációját (mint amilyen például a Runkeeper, a Garmin vagy a Strava) a program weboldalával. Az applikáció automatikusan szinkronizálja a sporttevékenység (futás, séta vagy biciklizés) közben elért eredményeket, amit a felhasználó pénzjutalomra válthat a cég boltjaiban évente akár 50 EUR értékben. A programba eddig már több, mint háromezer ember csatlakozott és a számuk fokozatosan nő.

A végcél az adatok kinyerése

A képet azonban árnyalja, hogy bár az ilyen hűségprogram pozitív és motiváló, a cégek végső célja, hogy adatokat kapjanak a vásárlóikról. A teljesítménymérő eszközök és appok adatainak becsatornázásával ugyanis a cégek első kézből jutnak eddig soha nem látott mélységű és mennyiségű információhoz vásárlóik szokásairól. Ennek segítségével pedig még hatékonyabbá tehetik marketing tevékenységeiket.

A teljesítménymérő appok hűségprogramba csatornázásával értékes infóhoz jutnak a cégek a vásárlókról.

Ez hatványozottan igaz az egészségbiztosítást és egészségügyi szolgáltatásokat nyújtó cégekre, amik a kinyert adatok segítségével akár értékelhetik is ügyfeleiket és ennek megfelelően alakíthatják termékeiket, ajánlataikat a vásárlók felé.

A hűségprogramok ilyen jellegű alkalmazásával mindenki nyer. A cégek úgy jutnak hatékony marketing információhoz, hogy közben segítik az embereket egészségesebb szokások kialakításában, ezáltal pozitív hatással lehetnek az általános egészségi állapotunkra.

Elképzelhető, hogy nemsokára hazánkban is megjelennek az újfajta hűségprogramok, amik már nem csupán a vásárlásokat jutalmazzák, hanem a segítenek, hogy kitartsunk a kitűzött sport céljaink mellett. Még az sem kizárt, hogy ezáltal a cégek egy napon akár coach-ként is jelen lehetnek az életünkben.

 

A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában.
További információkért kattintson ide: https://www.oney.hu/jogi-tudnivalok