ugyfelszolgalat
telefon
uzenet
youtube
facebook
facebook

Csoportos beszedés

Amennyiben az eddig fennálló hiteltörlesztési moratórium alóli mentességére vonatkozóan nyilatkozatát nem küldte el társaságunkhoz, a hitel visszafizetéséhez adott csoportos beszedési megbízása felfüggesztett állapotba került, vagyis számláját az esedékes törlesztőrészlettel nem terheljük meg automatikusan.

Azon ügyfeleinknek, akik nem tartoznak a meghosszabbított fizetési moratórium alá és 2021. január 1-jétől tovább kell törleszteniük a tartozásukat a csoportos beszedési megbízás felfüggesztését megszüntetjük és a következő esedékes törlesztő részlet összegével megterheljük a számláját.

Amennyiben Ön érintett a meghosszabbított hiteltörlesztési moratóriummal, a törlesztés felfüggesztésének fenntartásához  küldje meg időben a szükséges igazolásokat vagy vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Átutalás

A csoportos beszedési megbízással törlesztett fogyasztási hitelek (áruhitelek és személyi kölcsönök) esetében az esedékes törlesztőrészlet összegével az eddig fennálló hiteltörlesztési moratórium alóli mentességére vonatkozó nyilatkozat feldolgozásáig nem terheljük meg automatikusan az ügyfelek folyószámláját.

Azon ügyfeleink, akiknek 2021. január 1-jétől tovább szükséges törleszteni tartozásait, a szokásos módon eseti átutalással a megadott fizetési határidőig megtehetik. Amennyiben Önnek nem átutalással történik törlesztőrészleteinek rendezése, kérheti az erre való átállítását Ügyfélszolgálatunkon.

Eseti átutalással az alábbi bankszámlára történő
utalással teheti ezt meg:

[13700016-04250018]

Közlemény: Adja meg 14 számjegyű hitelügylet-azonosítóját, amelyet kölcsönszerződésén, ONEY Netbankban, vagy a havi számlaegyenleg értesítőjén talál. Több fennállóhitelét is törlesztené? Ezt külön tranzakcióban végezze, külön hitelügylet-azonosítómegadásával.

Összeg: Itt kérjük a „terhelés összegénél” szereplő forintösszeget vagy esedékes törlesztőrészletét adja meg.

Csekk

Hitele törlesztését továbbra is megteheti csekk segítségével is, azonban felhívjuk figyelmét, hogy 2021. január 1-jétől kizárólag QR kóddal ellátott csekkekel lesz lehetősége rendezni tartozását. Az ONEY megkezdte az új csekkek előállítását és kiküldését ügyfelei részére, így az átállásig türelmét kérjük.

Az új QR-kód segítségével a jövőben válassza a csekk online fizetését, ezzel időt spórol meg és a személyes ügyintézést is elkerülheti.

Csekk igénylése:

Amennyiben nem rendelkezik fizetéshez szükséges postai csekkel, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Csekk befizetése online csatornákon keresztül

iCsekk
alkalmazáson

QR kód
segítségével

Simple alkalmazáson
keresztül

iCsekk alkalmazással:

Az alkalmazásba belépve kövesse a következő lépéseket:

A „QR-kódos befizetés” menüpont választása esetén az alkalmazás megnyitja mobiltelefonja kameráját. A sikeres kódbeolvasáshoz fontos, hogy fényképezés közben a mobilkészülékét a csekken található fölé árnyékmentes legyen. Ezt követően a beolvasás automatikusan megtörténik.

Amennyiben a dekódolás sikeresen megtörténik, mobiltelefonja képernyőjén megjelennek a csekk fontosabb adatai.

Ezt követően számláját azonnal fizetheti, vagy akár el is tárolhatja későbbi fizetésre. Utóbbi esetben a számla a „Várakozó számlák” menüpontban lesz elérhető. Kérjük, ne feledje a teljesítési határidő előtt befizetni várakozó számláját.

Simple alkalmazással:

Az alkalmazásba belépve kövesse a következő lépéseket:

Az alkalmazásban Simple fiókjába bejelentkezve nyissa meg a Csekkbefizetést.

Olvassa be a kamerával a csekken lévő QR kódot (ehhez engedélyezni kell az alkalmazás számára a kamerához való hozzáférést).

Válassza ki a bankkártyát, amivel fizetni szeretne.

Ellenőrizze az alkalmazásban a tranzakciót.

További kérdése lenne?
Keresse ügyfélszolgálatunkat!