A fizetési moratóriummal és elérhető ajánlatainkkal kapcsolatban minden kapcsolódó, friss információt ezen az oldalon ér el: www.oney.hu/koronavirus

ugyfelszolgalat
telefon
uzenet
youtube
facebook
facebook

Gyakran ismételt kérdések

Auchan Garancia

Értékes műszaki eszközt, készüléket vásároltam az Auchan áruházban, hogyan gondoskodhatok a biztonságáról?

Az Auchan Garancia olyan szolgáltatás, amely az Auchan áruházban vásárolt műszaki cikkekre, készülékekre, azok fajtája, használati jellege szerint jellemző kockázatokra nyújt testre szabott védelmet:

  • A háztartási gépekre és informatikai eszközökre általában 1-2 éves garanciát adnak a gyártók, de bárkivel előfordulhat, hogy ennek lejárta után hibásodik meg a készüléke. Az Auchan Garancia a gyári garancián túl kiterjesztett termék garanciaszolgáltatást nyújt.
  • A háztartási szórakoztató eszközök (például televíziók, audio készülékek) esetében az Auchan Garancia a kiterjesztett termék garanciaszolgáltatáson túl a baleseti meghibásodásokra is fedezetet nyújt, így például egy készülék feldöntése, leesése, vagy egy televízió képernyőjének törése is védelem alatt áll.
  • A mobiltelefonok, a tabletek és egyéb hordozható eszközök (például laptop, fényképezőgép) esetében a lopás, illetve rablás kockázata mellett a baleseti meghibásodás jelenti a legnagyobb veszélyt, például a készülék leejtése során. Az Auchan Garancia ezeket a kockázatokat fedezi.

Mikortól nyújt fedezetet az Auchan Garancia?

A kiterjesztett garancia biztosítási fedezet a gyári garancia lejártát követő napon indul, így Ön a lehető leghosszabb ideig élvezheti a biztonságot.

A baleseti meghibásodás és a lopás/rablás kockázatokat már a vásárlás másnapjától vállalja a biztosító, hiszen a biztosítás nélkül már az első évben is Önt fenyegetnék ezek a veszélyek.

Auchan Garancia csomagok

  • Háztartási nagygépek (19.990 – 1.000.000 forint vételár között), melyekre kiterjesztett garancia biztosítást köthet: mosógép, szárítógép, mosogatógép, hűtőszekrény, fagyasztó, borhűtő, sörcsapoló, jégkészítő, tűzhely, főzőlap, sütő, elszívó, mobil fűtés, pára elszívó, párásító, légtisztító, mobilklíma, mobil ventilátor, kerti gépek, villanybojler

  • Háztartási kisgépek (19.990 – 300.000 forint vételár között), melyekre kiterjesztett garancia biztosítást köthet: mikrosütő, kenyérsütő, turmixgép, kukta, pároló, konyhai robotgép, fritőz, gofri sütő, hús grill, porszívó, gőztisztító, kávégép, kenyérpirító, gőzállomás, gyümölcscentrifuga, vasaló, varrógép, borotva, hajvágó, epilátor, villanófényes szőrtelenítő, elektromos fogkefe, hajvasaló, hajsütővas, manikűr-pedikűr gép, személymérleg, konyhai mérleg, medence porszívó, medence vízforgató

  • TV és audio termékekre (19.990 – 1.000.000 forint vételár között) a kiterjesztett garancia mellé baleseti meghibásodás fedezetet is választhat: TV, projektor, házimozi, hangfal-hangszórók (sound bar, speaker dock, boombox, stereo shelf system is), DVD/Blu-Ray lejátszó/felvevő, digitális dekóder, Hi-Fi erősítő és vevő, autós Hi-Fi

  • Mobiltelefonokra és tabletekre (19.990 – 1.000.000 forint vételár között) baleseti meghibásodás mellé lopás / rablás fedezetet is választhat: mobiltelefon, okostelefon, tablet

  • Informatikai eszközökre (19.990 – 1.000.000 forint vételár között) kiterjesztett garancia biztosítást köthet: asztali számítógép, monitor, nyomtató, szkenner, játék konzol, multimédiás lejátszó

  • Hordozható eszközökre (19.990 – 1.000.000 forint vételár között) kiterjesztett garancia biztosítást vagy baleseti meghibásodásra szóló biztosítást is választhat, ez utóbbit akár lopás / rablás fedezettel is kiegészítheti: laptop, netbook, e-book olvasó, fényképezőgép, vaku és objektív, video kamera, GPS, MP3 és MP4 lejátszó, hordozható játékkonzol

Mennyi időre vásárolhatom a biztonságot?

Ön választhatja meg, hogy a gyári garancián felül 1 vagy 2 éves időtartamra választja a biztosítási védelmet.

Mi tegyek, ha a termék gyártója a garancia egy részét regisztrációhoz köti?

Azt javasoljuk, hogy feltétlenül regisztráljon a gyártó által leírtaknak megfelelően, mert így tudja a leghosszabb ideig, folyamatosan biztonságban a megvásárolt terméket. Az Auchan Garancia a regisztrációs időn túl is védelmet nyújt, maximum a termék vásárlásától számított 5. évig.

Megköthetem a biztosítást akkor is, ha hitelre veszem meg a terméket?

Igen, ebben az esetben a szerződést biztosítás díját a törlesztőrészletekbe építve fizetheti ki.

Megköthetem a biztosítást akkor is, ha nem hitelre vásárolom meg a terméket?

Igen, ebben az esetben a biztosítás díját az Auchan pénztárában fizetheti ki.

Kapok kedvezményt, ha Auchan kártyával fizetem a díjat?

Igen, Auchan kártyával történő fizetés esetén 10% kedvezménnyel vásárolhatja meg a szolgáltatást.

Mennyi papírmunka szükséges a biztosítás megkötéséhez?

A szerződés megkötése egyszerű, az Auchan Pénzügyi Sarokban mindössze egy néhány perces regisztrációt követően egy Elfogadó Nyilatkozat kitöltése után máris biztonságban tudhatja majd új eszközét, készülékét.

Vállalkozás nevére vett készüléket is biztosíthatok?

A szerződést csak természetes személyek köthetik meg, így vigyázunk arra, hogy a biztosítás díja kedvező maradjon.

Meghibásodott a termék, mit tegyek?

Ha a gyári garancia még érvényes a termékre, úgy keresse fel a gyártó által ajánlott márkaszervizt.

Ha a gyári garancia már nem érvényes, akkor a meghibásodást követő 2 munkanapon belül, hétköznap 9:00-17:00 óra között jelentse be a kárt:

  • ha a szerződését 2017.07.15-ig kötötte, akkor a (06 1) 501 2387-es információs vonalon,
  • ha a szerződését 2017.07.15. után kötötte, akkor a (06 1) 477 4125-ös információs vonalon.

A kár bejelentéséhez szüksége lesz a fedezeti azonosítóra.

Ügyintézőnk a kár rendezése érdekében a káresemény körülményeivel kapcsolatos kérdéseket fog Önnek feltenni. A kár bejelentését követően munkatársunk felveszi a javító szervizzel a kapcsolatot, aki egy Önnek alkalmas időpontban felméri a meghibásodást.

Összetört, megsérült a termék, mit tegyek?

A balesetet követő 2 munkanapon belül, hétköznap 9:00-17:00 óra között jelentse be a kárt:

  • ha a szerződését 2017.07.15-ig kötötte, akkor a (06 1) 501 2387-es információs vonalon,
  • ha a szerződését 2017.07.15. után kötötte, akkor a (06 1) 477 4125-ös információs vonalon.

A kár bejelentéséhez szüksége lesz a fedezeti azonosítóra.

Ügyintézőnk a kár rendezése érdekében a káresemény körülményeivel kapcsolatos kérdéseket fog Önnek feltenni. A kár bejelentését követően munkatársunk felveszi a javító szervizzel a kapcsolatot, aki egy Önnek alkalmas időpontban felméri a meghibásodást.

Ellopták vagy elrabolták a terméket, mit tegyek?

Legfeljebb 24 órán belül tegyen bejelentést, illetve feljelentést a rendőrségen, melynek tartalmaznia kell részletesen az eltulajdonított vagyontárgyakat, és az eltulajdonítás körülményeit.

2 munkanapon belül, hétköznap 9:00-17:00 óra között jelentse be a kárt:

  • ha a szerződését 2017.07.15-ig kötötte, akkor a (06 1) 501 2387-es információs vonalon,
  • ha a szerződését 2017.07.15. után kötötte, akkor a (06 1) 477 4125-ös információs vonalon.

A kár bejelentéséhez szüksége lesz a fedezeti azonosítóra.

Mennyi a levonás mértéke a kárkifizetésből?

A 2017.07.15. után létrejött szerződések esetében a biztosító avulás miatt nem von le a kárkifizetésből, önrészt pedig kizárólag a Mobiltelefon és tablet termékkategóriába tartozó termékek esetében alkalmaz, ennek mértéke 10%.

A 2016.07.01. előtt létrejött szerződések esetében a biztosító a kifizetésből nem von le sem avulás, sem önrészesedés címén.

A 2016.07.01-2017.07.15. létrejött szerződések esetében:

  • Az avulás a termék vásárláskori új értékének annyiszor 1%-a (mobiltelefonok és táblagépek esetében 2,5%-a), ahány megkezdett 30 napos periódus telt el a termék megvásárlása és a biztosítási esemény bekövetkezése között.
  • Az önrészesedés a termék vételárának 10%-a, mobiltelefonok és táblagépek esetében 25%-a.

Általános kérdések

NetBank

Auchan kártya

Személyi kölcsön

Áruhitel

Hitelfedezeti biztosítás