Hogyan nyújthatod be panaszod, észrevételed?
Elsődleges szempontunk az elégedettséged, ezért visszajelzésed kiemelten fontos számunkra! Az észrevételek, panaszok segítségül szolgálnak számunkra, hogy szolgáltatásaink minőségét javíthassuk, az esetleges hibákat kiküszöbölhessük.
A panaszbenyújtás folyamata
Személyesen, meghatalmazott vagy más által átadott irat útján: Oney Magyarország Zrt. 1027 Budapest, Tölgyfa utca 28.
Postai úton: levelezési cím: Oney Magyarország Zrt. 1539 Budapest Pf.: 691
e-mailen: oney@oney.hu (A panasz kivizsgálásának eredményéről az Oney postai úton fog értesíteni. Az elektronikus levelezés üzemzavara esetén a probléma elhárításának befejezéséig honlapunkon és az ügyfélszolgálaton találsz tájékoztatót az írásbeli panasz benyújtásának egyéb lehetőségeiről.)
Személyesen vagy meghatalmazott útján: 1027 Budapest, Tölgyfa utca 28., munkanapokon 08:30-16:30 között, valamint az Auchan áruházakban található Pénzügyi Sarokban, azok nyitvatartási idejében
Telefonon: az Oney Telefonos Ügyfélszolgálatán keresztül a 06 1 776 7045-ös telefonszámon, Hétfő, Kedd, Szerda, Péntek: 8:30-17:00 között, Csütörtökön: 8:00-20:00 között.