phonemailmap

Gondoskodj hiteleid törlesztéséről!
Slide Background

Hogyan nyújthatod be panaszod, észrevételed?

Elsődleges szempontunk az elégedettséged, ezért visszajelzésed kiemelten fontos számunkra! Az észrevételek, panaszok segítségül szolgálnak számunkra,  hogy szolgáltatásaink minőségét javíthassuk, az esetleges hibákat kiküszöbölhessük.

A panaszbenyújtás folyamata

Személyesen, meghatalmazott vagy más által átadott irat útján: Oney Magyarország Zrt. 1027 Budapest, Tölgyfa utca 28.
Postai úton: levelezési cím: Oney Magyarország Zrt. 1539 Budapest Pf.: 691
e-mailen: oney@oney.hu (A panasz kivizsgálásának eredményéről az Oney postai úton fog értesíteni. Az elektronikus levelezés üzemzavara esetén a probléma elhárításának befejezéséig honlapunkon és az ügyfélszolgálaton találsz tájékoztatót az írásbeli panasz benyújtásának egyéb lehetőségeiről.)

Személyesen vagy meghatalmazott útján: 1027 Budapest, Tölgyfa utca 28., munkanapokon 08:30-16:30 között, valamint az Auchan áruházakban található Pénzügyi Sarokban, azok nyitvatartási idejében

Telefonon: az Oney Telefonos Ügyfélszolgálatán keresztül a 06 1 776 7045-ös telefonszámon, Hétfő, Kedd, Szerda, Péntek: 8:30-17:00 között, Csütörtökön: 8:00-20:00 között.