phonemailmap

Tisztelt Ügyfelünk!  

Ezúton tájékoztatunk, hogy az ONEY Magyarország Zrt., az ONEY Kft. és a Magyar Cetelem Zrt. megállapodást kötött az ONEY Magyarország Zrt. és az ONEY Kft. által kötött hitelszerződések átruházásról.  

 

Mit is jelent ez?

  • 2022.10.31-vel az Oney Magyarország Zrt. által kötött személyi kölcsön és áruhitel szerződéseket, illetve az Oney Magyarország Zrt. és az Oney Kft. által kötött hitelkártya-szerződéseket a Magyar Cetelem Zrt. átveszi, és 2022.11.01-től a Magyar Celetem Zrt. kezeli azokat teljeskörűen, mint pénzügyi szolgáltatás nyújtó fél.

Milyen egyéb tudnivalók vannak?

Általános tudnivalók:

  • 2022.10.31-vel a személyi kölcsön- és áruhitel szerződések esetén az Oney Magyarország Zrt., a hitelkártya szerződések esetén az Oney Magyarország Zrt. és az Oney Kft. által a részedre megküldött értesítés(ek)nek megfelelően, az abban megjelölt szerződés(eke)t átruházza a Magyar Cetelem Zrt. részére.
  • Az Oney Magyarország Zrt., az Oney Kft. és a Magyar Cetelem Zrt. között létrejött állományátruházási szerződés a Magyar Nemzeti Bank, mint felügyeleti szerv jóváhagyásához kötött.
  • Az állományátruházás megtörténtét követően a Magyar Cetelem Zrt.-től postai úton írásbeli értesítést fogsz kapni az állományátruházással érintett hitelszerződéseidről, és arról, hogy miként tehetsz eleget fizetési kötelezettségednek a továbbiakban.
  • Az állományátruházáshoz nem szükséges külön hozzájárulnod.
  • Az állományátruházás tényére tekintettel a hitelszerződéseidre vonatkozó általános szerződéses feltételekben (üzletszabályzatokban) és hitelkondíciókban (teljes hiteldíj) nem kerül sor most változásra.
  •  Amennyiben nem értesz egyet azzal, hogy az értesítő levélben megjelölt hitelszerződése(id) állományátruházás utján átruházásra kerüljenek a Magyar Cetelem Zrt.-hez, a felmondás jogával élhetsz.
  • Az állományátruházásra tekintettel díjmentesen gyakorolhatod felmondási jogodat. A felmondási jogot írásban gyakorolhatod, legkésőbb 2022.10.28-ig kell megérkeznie a felmondási nyilatkozatnak az Oney Magyarország Zrt.-hez.
  • Felmondás esetén tartozásaid egyösszegben válnak esedékessé, és a felmondástól számított 30 napon belül meg kell fizetned a teljes fennálló tartozás összegét. 
  • A fennálló tartozás összegéről a felmondó nyilatkozat beérkezését követően külön, írásban fogunk tájékoztatni.
  • A felmondáshoz az alábbi nyilatkozatot szükséges eljuttatnod az Oney Magyarország Zrt.-hez: Felmondó nyilatkozat
  • Hitelfedezeti biztosításod feltételeiben és díjszabásában sem történik változás 2022.10.31-ig. A biztosítási díj további megfizetésére 2022.11.02-től a Magyar Cetelem Zrt. útján fog sor kerülni.

Fizetési módok, törlesztőrészletek:

  • A 2022.10.31-ig esedékes törlesztőrészletek befizetésével, rendezésével kapcsolatban semmilyen változás nem történt. Az eddig megszokott módon tudod rendezni havi törlesztőrészleteid.

Ügyintézéssel kapcsolatos tudnivalók:

  • 2022.10.31-ig az ügyintézés és ügyfélszolgálataink elérhetőségében nincs változás. A megszokott módon tudod továbbra is intézni az Oney Magyarország Zrt.-nél a hitelszerződéseddel kapcsolatos ügyeid, panaszaid.
  • 2022. november 1. napjától az állományátruházással érintett hitelszerződésekkel kapcsolatban a Magyar Cetelem Zrt., mint átvevő féltől kérhetsz felvilágosítást.
  • Hitelfedezeti biztosításod által fedezett biztosítási esemény bejelentésében nincs változás. Mind az állományátruházást megelőzően, mind azt követően továbbra is közvetlenül a biztosítóval (UNIQA vagy Cardiff) szükséges felvenned a kapcsolatot.
  • Tekintettel az átruházásra, felhívjuk szíves figyelmed, hogy telefonos ügyfélszolgálatunkon előfordulhat hosszabb várakozási idő. Javasoljuk, hogy az ezen az oldalon elhelyezett tájékoztatás mellett a gyakran ismételt kérdésekre adott válaszainkat is tekintsd meg, vagy írj nekünk az oney@oney.hu email címre.

Türelmed és megértésed köszönjük!

Gyakran ismételt kérdések

Auchan Garancia

Értékes műszaki eszközt, készüléket vásároltam az Auchan áruházban, hogyan gondoskodhatok a biztonságáról?

Az Auchan Garancia olyan szolgáltatás, amely az Auchan áruházban vásárolt műszaki cikkekre, készülékekre, azok fajtája, használati jellege szerint jellemző kockázatokra nyújt testre szabott védelmet:

A háztartási gépekre és informatikai eszközökre általában 1-2 éves garanciát adnak a gyártók, de bárkivel előfordulhat, hogy ennek lejárta után hibásodik meg a készüléke. Az Auchan Garancia a gyári garancián túl kiterjesztett termék garanciaszolgáltatást nyújt.
A háztartási szórakoztató eszközök (például televíziók, audio készülékek) esetében az Auchan Garancia a kiterjesztett termék garanciaszolgáltatáson túl a baleseti meghibásodásokra is fedezetet nyújt, így például egy készülék feldöntése, leesése, vagy egy televízió képernyőjének törése is védelem alatt áll.
A mobiltelefonok, a tabletek és egyéb hordozható eszközök (például laptop, fényképezőgép) esetében a lopás, illetve rablás kockázata mellett a baleseti meghibásodás jelenti a legnagyobb veszélyt, például a készülék leejtése során. Az Auchan Garancia ezeket a kockázatokat fedezi.

Mikortól nyújt fedezetet az Auchan Garancia?

A kiterjesztett garancia biztosítási fedezet a gyári garancia lejártát követő napon indul, így Ön a lehető leghosszabb ideig élvezheti a biztonságot.

A baleseti meghibásodás és a lopás/rablás kockázatokat már a vásárlás másnapjától vállalja a biztosító, hiszen a biztosítás nélkül már az első évben is téged fenyegetnék ezek a veszélyek.

Auchan Garancia csomagok

Háztartási nagygépek (19.990 – 1.000.000 forint vételár között), melyekre kiterjesztett garancia biztosítást köthetsz: mosógép, szárítógép, mosogatógép, hűtőszekrény, fagyasztó, borhűtő, sörcsapoló, jégkészítő, tűzhely, főzőlap, sütő, elszívó, mobil fűtés, pára elszívó, párásító, légtisztító, mobilklíma, mobil ventilátor, kerti gépek, villanybojler

Háztartási kisgépek (19.990 – 300.000 forint vételár között), melyekre kiterjesztett garancia biztosítást köthetsz: mikrosütő, kenyérsütő, turmixgép, kukta, pároló, konyhai robotgép, fritőz, gofri sütő, hús grill, porszívó, gőztisztító, kávégép, kenyérpirító, gőzállomás, gyümölcscentrifuga, vasaló, varrógép, borotva, hajvágó, epilátor, villanófényes szőrtelenítő, elektromos fogkefe, hajvasaló, hajsütővas, manikűr-pedikűr gép, személymérleg, konyhai mérleg, medence porszívó, medence vízforgató

TV és audio termékekre (19.990 – 1.000.000 forint vételár között) a kiterjesztett garancia mellé baleseti meghibásodás fedezetet is választhatsz: TV, projektor, házimozi, hangfal-hangszórók (sound bar, speaker dock, boombox, stereo shelf system is), DVD/Blu-Ray lejátszó/felvevő, digitális dekóder, Hi-Fi erősítő és vevő, autós Hi-Fi

Mobiltelefonokra és tabletekre (19.990 – 1.000.000 forint vételár között) baleseti meghibásodás mellé lopás / rablás fedezetet is választhatsz: mobiltelefon, okostelefon, tablet

Informatikai eszközökre (19.990 – 1.000.000 forint vételár között) kiterjesztett garancia biztosítást köthetsz: asztali számítógép, monitor, nyomtató, szkenner, játék konzol, multimédiás lejátszó

Hordozható eszközökre (19.990 – 1.000.000 forint vételár között) kiterjesztett garancia biztosítást vagy baleseti meghibásodásra szóló biztosítást is választhatsz, ez utóbbit akár lopás / rablás fedezettel is kiegészítheted: laptop, netbook, e-book olvasó, fényképezőgép, vaku és objektív, video kamera, GPS, MP3 és MP4 lejátszó, hordozható játékkonzol.

Mennyi időre vásárolhatom a biztonságot?

Megválaszthatod, hogy a gyári garancián felül 1 vagy 2 éves időtartamra igényeled a biztosítási védelmet.

Mi tegyek, ha a termék gyártója a garancia egy részét regisztrációhoz köti?

Azt javasoljuk, hogy feltétlenül regisztrálj a gyártó által leírtaknak megfelelően, mert így tudod a leghosszabb ideig, folyamatosan biztonságban a megvásárolt terméket. Az Auchan Garancia a regisztrációs időn túl is védelmet nyújt, maximum a termék vásárlásától számított 5. évig.

Megköthetem a biztosítást akkor is, ha hitelre veszem meg a terméket?

Igen, ebben az esetben a szerződést biztosítás díját a törlesztőrészletekbe építve is kifizetheted.

Megköthetem a biztosítást akkor is, ha nem hitelre vásárolom meg a terméket?

Igen, ebben az esetben a biztosítás díját az Auchan pénztárában fizetheted ki.

Kapok kedvezményt, ha Auchan kártyával fizetem a díjat?

Igen, Auchan kártyával történő fizetés esetén 10% kedvezménnyel vásárolhatod meg a szolgáltatást.

Mennyi papírmunka szükséges a biztosítás megkötéséhez?  

A szerződés megkötése egyszerű, az Auchan Pénzügyi Sarokban mindössze egy néhány perces regisztrációt követően egy Elfogadó Nyilatkozat kitöltése után máris biztonságban tudhatod majd új eszközöd, készüléked.

Vállalkozás nevére vett készüléket is biztosíthatok?    

A szerződést csak természetes személyek köthetik meg, így vigyázunk arra, hogy a biztosítás díja kedvező maradjon.

Meghibásodott a termék, mit tegyek?

Ha a gyári garancia még érvényes a termékre, úgy keresd fel a gyártó által ajánlott márkaszervizt.

Ha a gyári garancia már nem érvényes, akkor a meghibásodást követő 2 munkanapon belül, hétköznap 9:00-17:00 óra között jelentsd be a kárt:

ha a szerződésed 2017.07.15-ig kötötted, akkor a (06 1) 501 2387-es információs vonalon,
ha a szerződésed 2017.07.15. után kötötted, akkor a (06 1) 477 4125-ös információs vonalon.
A kár bejelentéséhez szükséged lesz a fedezeti azonosítóra.

Ügyintézőnk a kár rendezése érdekében a káresemény körülményeivel kapcsolatos kérdéseket fog feltenni. A kár bejelentését követően munkatársunk felveszi a javító szervizzel a kapcsolatot, aki egy számodra alkalmas időpontban felméri a meghibásodást.

Összetört, megsérült a termék, mit tegyek? 

A balesetet követő 2 munkanapon belül, hétköznap 9:00-17:00 óra között jelentsd be a kárt:

ha a szerződésed 2017.07.15-ig kötötted, akkor a (06 1) 501 2387-es információs vonalon,
ha a szerződésed 2017.07.15. után kötötted, akkor a (06 1) 477 4125-ös információs vonalon.
A kár bejelentéséhez szükséged lesz a fedezeti azonosítóra.

Ügyintézőnk a kár rendezése érdekében a káresemény körülményeivel kapcsolatos kérdéseket fog feltenni. A kár bejelentését követően munkatársunk felveszi a javító szervizzel a kapcsolatot, aki egy számodra alkalmas időpontban felméri a meghibásodást.

Ellopták vagy elrabolták a terméket, mit tegyek?   

Legfeljebb 24 órán belül tegyél bejelentést, illetve feljelentést a rendőrségen, melynek tartalmaznia kell részletesen az eltulajdonított vagyontárgyakat, és az eltulajdonítás körülményeit.

2 munkanapon belül, hétköznap 9:00-17:00 óra között jelentsd be a kárt:

ha a szerződésed 2017.07.15-ig kötötted, akkor a (06 1) 501 2387-es információs vonalon,
ha a szerződésed 2017.07.15. után kötötted, akkor a (06 1) 477 4125-ös információs vonalon.
A kár bejelentéséhez szükséged lesz a fedezeti azonosítóra.

Mennyi a levonás mértéke a kárkifizetésből?

A 2017.07.15. után létrejött szerződések esetében a biztosító avulás miatt nem von le a kárkifizetésből, önrészt pedig kizárólag a Mobiltelefon és tablet termékkategóriába tartozó termékek esetében alkalmaz, ennek mértéke 10%.

A 2016.07.01-2017.07.15. létrejött szerződések esetében:

Az avulás a termék vásárláskori új értékének annyiszor 1%-a (mobiltelefonok és táblagépek esetében 2,5%-a), ahány megkezdett 30 napos periódus telt el a termék megvásárlása és a biztosítási esemény bekövetkezése között.
Az önrészesedés a termék vételárának 10%-a, mobiltelefonok és táblagépek esetében 25%-a.

Hiteles termék visszamondása esetén hogyan működik a garancia visszatérítés? (3 napon belül és azon túl)    

3 napon belüli elállás esetén az áruház, 3 napon túli elálláskor a biztosító fizeti vissza a biztosítási díjat.

Meghibásodás esetén, ha nem jött ki a szerviz munkatársa kinek jelezzek?

Minden esetben a biztosítóval kell felvenned a kapcsolatot, Ők egyeztetik le a szervizelést.